Niin jos kisaa aiot ajaa niin lue säännöt joko:
http://kayttaja.1g.fi/Off-Road%20Suu...2006-09-27.pdf jos suunnistusta
ja jos trialia niin:
http://www.akk-motorsport.fi/saannot/menu6.htm
Eli vaikeaa yhdistää molemmat paitsi jos ajaa trialia harrasteessa.
Suznaan noilla renkailla
heti vaihtoon välitykset ja panssarointi kuntoon. Tankki helposti hajoava ja sikahintanen (174e).
Jos meinaat vinssailla ja käyttää valoina edes parkkeja niin laturi vaihtoon. Jos korottaa tarvii niin ironmanit,dobinsonit, emut tms. alle. Noilla sitten jo alkuun pääsisikin. Riipukkeet on tosiaan helppo ja halpa tapa saada autoa ylöspäin, mutta säännöt ei niitä salli orkkiksessa.
Muutenkin palstaa selaamalla löytyy varmasti paljon mitä voi ja kannattaa tehdä suikkaan. Juukalaisten kierrejousisarja ei ole katulaillinen elleivät saa vakuutettua akea olevansa "tehdas" sillä tukivarsien on oltava tahdastekoisia. Soa työnmäärään ja tarvittavien osien hintaan nähden ei ole mielestäni kannattava (siis hyvin tehtynä). Korikorotustakaan ei suikkaan saa enään leimattua, eikä siitä olekkaan juuri mitään hyötyä.
-sami-