Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.02.2007, 19:23
Vituxman Vituxman ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.06
Sijainti: Kajaani
Viestit: 32
Perusasetus

Kannattaa varmaan tutkia ensin alkuperäisen pumpun kunto. Ottaa vaikkapa siirtopumpusta lähtevän letkun ja starttaa. Pitäisi ruikkia kunnolla.

Siirtopumpulla ei ole muuta väliä, kuin että painetta löytyy yli 0.5 baria. Syöttöpumpussa on jousikuormitteinen kuristin paluupuolella, se rajaa polttoaineen paineen tuohon 0.5barin, kaikki sen yli palaa tankkiin vieden mennessään mahdolliset pienet ilmakuplat. Sähköpumppu on minusta rahan haaskausta, alkuperäinen on ihan tarpeeksi hyvä ja tuotto kasvaa lisäksi kierrosten mukaan.

Mahdolliset ilmavaivat selviävät aika äkkiä ja luotettavasti kun irrottaa paluuletkun ja katsoo mitä sieltä tulee - tuleeko ylipäänsä mitään muuta kuin ilmaa.



Edited by - Vituxman on 14/02/2007 19:25:38
Vastaa lainaten