Viestiketju
:
Porttaali akselit.
Näytä yksittäinen viesti
#
4
14.02.2007, 12:10
jussi83
Konkari
Rekisteröitynyt: 27.09.05
Sijainti: Kalakukko kaupunki, Finland.
Viestit: 519
joo pitänee sitten niitä volvolaisia metsästää , taitaa vaan tulla montakertaa kalliimmaksikin....<img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>
little boys drive big toys
jussi83
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: jussi83
Etsi kaikki jussi83:n viestit