Lainaus:
quote:Täytyy myös muistaa että siirtotarrojen sijoittelullakin on merkitystä kuvien ottamisen kannalta. Meillekin huomautettiin maalissa, että olette ilmoittaneet eri rekisteritunnukset kisaan, siirtotarroja kun on vaikea ilmoittaa kuukautta ennen hakemista.
|
kyllä niiden siirtokilpien numeron pystyi viel ilmottautumis/katsastus vaiheesa muuttamaan. Oleellisinta kahden kilven kohdalla on että käytettäisiin sitä tunnistetta mikä löytyy järjestäjiltä kilpailun alussa.
Lainaus:
quote: Tuosta kuvaamisesta, jos auton rekisteritunnuksesta BN-2448 näkyy N-2448, niin eikö se ole ihan selvästi sama auto? Pienellä näytöllä pimeessä pienen kirjaimen puuttuminen jää vaan niin helposti huomaamatta.
|
Selkeä linja on kuitenkin kaikista paras ei tule epäselvyyksiä. sama juttu rastinumeroiden kanssa, jos tuntuu ettei kaikki tarvittava mahdu kuvaan niin askel taaksepäin?
Lainaus:
quote:Mielestäni sellainen rastikuva kuitenkin tulisi hyväksyä, jos istuu autossa ja pitää kiinni rastimerkistä, vaikka se toinen autossa oleva käsi ei näkyisi. Moni rasti kuitenkin on tuolla tavalla haettavissa eikä sitä maalaisjärjen kisassa jyllätessä tahdo muistaa näyttää toista kättään jos istuu autossa.
|
Joo ei tossa tilanteessa kyllä pitäisi olla epäselvää kun perse on penkissä, meidän tiimi kyllä yritti pitää muistissa molemmat kädet vaikka kuski istuikin välil autos.
En tiedä onko kuvaus/salama asetuksissa sitten paljon eroja mutta itsellä ei ollut ongelmia kilven heijastuksien kanssa, enemmän murhetta aiheutti rastilaput, piti tarkasti katsoa että on hieman viistosti kameraa kohden ettei heijasta salamaa takasin.
Ja siitä iän ikuisesta emit keskustelusta, itse olen kuitenkin vielä niiden kannalla. Kun pitää huolen ettei jätä vaijeria oven väliin eikä kisko niska punaisena niin kyllä se pysyy paikallaan sillä milliselläkin vaijerilla (asennettaessa tarkistaa vetämällä et on kiinni kunnolla eikä tipu pikku nykäsystä). Ladoga Trophyssä Emit oli kiinni narun päässä eikä se irronnu kuin jäämällä renkaan alle. Eihän kukaan kameraakaan käsittele samala tavalla.
Käytöltään paljon helpompi/nopeampi ja on tasapuolinen kaikkia kilpailijoita kohtaan (kaikki taipuvat kilpitelineet ja muut viritykset)
ugh. olen puhunut.
----------------------------
The House of Flying Spanners
Kuvei reissuist