Lainaus:
quote:
Heiii! Millanen maasto tuolla matkanvarrella on? Onko millaista vuoristoa? Meinaan vaan, jos vihtis mennä automaattiautolla ja vaunu perässä, niin loppuuko jarrut ja päästetäänkö edes vuoren juurelle semmosta yhdistelmää?
|
Muutama isompi mäki on ruotsin ja norjan rajan tuntumassa, mutta eipä muuten juuri mitään hirvittävää. Kyllähän sitä tomaatti laatikolla siellä hyvin pärjää, ku muistaa vaan jyrkissä paikoissa pykältää manuaalisesti laatikkoa.
<center>
---------------------------------------
Land-Wagoneer rojekti
www.formula-offroad.fi
</center>