Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 13.02.2007, 20:59
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Heiii! Millanen maasto tuolla matkanvarrella on? Onko millaista vuoristoa? Meinaan vaan, jos vihtis mennä automaattiautolla ja vaunu perässä, niin loppuuko jarrut ja päästetäänkö edes vuoren juurelle semmosta yhdistelmää?

Muutama isompi mäki on ruotsin ja norjan rajan tuntumassa, mutta eipä muuten juuri mitään hirvittävää. Kyllähän sitä tomaatti laatikolla siellä hyvin pärjää, ku muistaa vaan jyrkissä paikoissa pykältää manuaalisesti laatikkoa.




<center>---------------------------------------

Land-Wagoneer rojekti

www.formula-offroad.fi


</center>

Vastaa lainaten