Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 13.02.2007, 19:26
turpolaattori turpolaattori ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 09.02.07
Sijainti: härmä, .
Viestit: 22
Perusasetus


Niinhän se meni jotta öliyn purotuksen jäläkee alako pyörittää normaalisti, mutta käyntiin en viittiny yrittää. Antaa ilimojen lämmetä ja sitten aletaan miettiä sitä aharinta ja vaihetaa tuo ¤#"n pataki sitten jos ei muuten toimi.Kiinnostais kyllä mettästyksen takia suurempi auto hj60 tai joku muu, mutta sitten taitaa vaa jäärä välille Ei kukaan kiinnostuis "toimivasta" bj-stä hah hah... osu ja uppos

<heskapavonen>

Jiihaaa...
Viikko pelastettu. Lähtihän se käyntiin lopulta. Moottori toimii ku junan vessa tyhjäkäynnillä ja kun kierrättää kuuluu yläkerrasta kolinaa. Voisko sieltä ollu menny keinuvipu tai venttiili poikki? Luin jostakin jotta vaikka oli ollu männänrenkaat katki ni oli toiminu jotenki, mutta kun tää ei koluuta alakerrasta joten voiko toimia näinki hyvin jos olis esim männän päällä ulkoavaruuren osaa tai jopa yks mäntä pois pelistä??? Ainakin muistan kun oli valmetin konees jääny asentajalta pultti sylinteriin, se ei kauaa käuny ku koekäyttö kopis oli sormia nappuloilla niinku häkkisellä ratis muinoin.

Selviää vissiin kun avaa vain venttiilikopan ja kokeilee näppituntumalla joka paikasta. Helekutin helekutti ku itte pitää kaikki rikkoa.

<Mikää ei kestä nykyää>

Edited by - turpolaattori on 14/02/2007 21:35:28
Vastaa lainaten