Näytä yksittäinen viesti
  #27  
Vanha 12.02.2007, 23:15
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Heiii! Millanen maasto tuolla matkanvarrella on? Onko millaista vuoristoa? Meinaan vaan, jos vihtis mennä automaattiautolla ja vaunu perässä, niin loppuuko jarrut ja päästetäänkö edes vuoren juurelle semmosta yhdistelmää?

Vastaa lainaten