Viestiketju
:
Pirate 4x4 Jamboree 5.-8.7.2007
Näytä yksittäinen viesti
#
27
12.02.2007, 23:15
farmari
Veteraani+
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Heiii! Millanen maasto tuolla matkanvarrella on? Onko millaista vuoristoa? Meinaan vaan, jos vihtis mennä automaattiautolla ja vaunu perässä, niin loppuuko jarrut ja päästetäänkö edes vuoren juurelle semmosta yhdistelmää?
farmari
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: farmari
Etsi kaikki farmari:n viestit