Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.02.2007, 18:45
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Olisko kellään (muulla kuin firmojensa kautta vakuuttavilla) kertoa "onnellisia " vakuutuskertomuksia? Kusetusta siinä missä ajokortin 2. vaihekkin!
Mulla on yks vähemmän "onnellinen" kokemus ja se myös jäi viimeseks kokemukseks if:stä...

Ja sitten löytyy yks "onnellinen" kokemus Tapiolasta (kaikki vakuutukset nykyään siellä).

Maastopyörä kun viimeks varastettiin niin Tapiolan toiminta oli vähintäänkin tyydyttävää:
Pyörä pöllittiin, kävin tekeen rikosilmotuksen, kävin pyöräliikkeessä kysymässä uuden vastaavan hinnan, menin Tapiolan konttoriin, rouva tiskillä sanoo että ei sun ois tänne tarvinu tulla, puhelinsoitto riittää mutta kun ny tulit niin soita meidän laskuun, soitto ilmotusnumeroon, siellä mies otti varastetun polkupyörän tiedot ylös ja kysyi uuden vastaavan hintaa, sanoin hinnan ja sitten mies varmistaa mun tilinumeron ja sano että rahat näkyy tilillä huomenna!
Vähän hämmästellen kysyin että lähetänkö rikosilmotuksen johonkin tai tarvikko jotain tietoja - ei tarvi, homma on selvä.
Seuraavana päivänä kauppaan ostaan uus pyörä ja omaa rahaa ei tarvinu yhtään kun pyörä ei ollut vielä vuottakaan vanha niin ei menny ikävähennystä ja omavastuutakaan ei tullu mun maksetuks kun pyörä oli turvamerkitty!
Helppoo ja nopeeta!

Vastaa lainaten