M17 kotiutunut. Ihan kivaa oli, loppui vaan kuskista puhti aamulla niin kaheksalta lopeteltiin.
Ekaa rastia kun käytiin kattomassa ja toteamassa ettei mennä, vinssattiin mäki ylös ja sattui puu "hipaisemaan" just asennettua kuskin ovea. Seurauksena oli ettei ovea saatu auki eikä ikkunaa kiinni yli puolivälin. Oli mukavaa kulkea seuraavat 18h ikkunan kautta ulos ja sisään.
Neljä rastia kahteen tuntiin ekalta alueelta, sitten yleisellä tiellä ojaan ja hectorin avulla ylös. SSS tais kertyä 15 rastia ennenkuin huomattiin etuperäöljyjen karkaavan pihalle. Oli murikansuoja ottanut hieman osumaa ja hajonnut, jonka jälkeen oli pelti painunut lautaspyörään kiinni ja puhkihan se meni. Pois alueelta tutkimaan vaurioita (siinä matkalla otettiin J4nnu liinanjatkoksi) Huoltotiimi taisteli agrikaatin ja invertterin kanssa hieman paikkaa murikkaan, mutta ei tullu tiivistä ja agrikaattikin lopetti yhteistyön. Loppujenlopuksi tungettiin etuperään tuubi vaseliinia, ettei ihan kuivana pyöri. (punaista sitkeää ja vedenkestävää tietysti, kun muuta ei ollut) Varmasti mukava putsailla kun alkaa remontoimaan.
Ohjaustehostinta tiivisteltiin ennen kisaa paristakin kohtaa, joten rupes kisassa vuotamaan kolmannesta kohdasta sen verran kiihtyvällä tahdilla, ettei puolenyön jälkeen tehostusta ollut.
Arbbi on edessä, oikeen hieno kapistus kun tehostin toimii.. Ralliratti ei yhtään auttanut tilannetta. Ja takana ei ole lukkoa, niin sitä etulukkoa piti käyttää ja taas mentiin mihin sattui..
Kierreltiin lähinnä noita 5 pisteen rasteja, kun ei jaksanut/uskaltanut lähteä isoja pisteitä vinssaamaan.
Kiitokset järjestäjille mukavasta & toimivasta kisasta!
Erityisesti kiitokset huoltotiimille Sami_V, Kesis ja Risto! Ja Markolle/Auto10:lle kiitokset huoltoautosta. Ahosensedälle kiitokset ramppilainasponssista, oli tarpeelliset. Hectorille kiitokset pikku autteluista. vk4wd:lle kiitokset apuvirrasta kuormurin käynnistämiseen.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
|