Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 10.02.2007, 12:51
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Lainaus:
quote:
ei oikein ole viitsinyt alkaa purkamaan tuossa pihalla kun ei ole tallia jokin jumi siellä on kun paiskaa sen vivun yläasentoon niin saattaa jonkinaikaa pelata. sit taas ei. aivan kuin se vipu ei nousisi maksimikorkeuteen.. taisi alkaa joko letku tai kenno vuotamaan, kun meinaa ikkunoita huurtaa liekö ollut liian miedot aineet sisässä.
Entisessä teki tuota huurtumista joskus keväällä. Ongelma poistui kun vaihdoin kennon. Ensin vaihdoin syylärin - kun se vuosi. Sitten piti vaihtaa lämppärin kenno, kun se alkoi vuotamaan. Se oli se seuraavaksi heikoin lenkki sitten siinä ketjussa.

Tuleeko vivun ollessa tuulilasiasennossa jaloille kuumaa? Tuo vipu voi todellakin jäädä menemättä täysin ylös. Jos vipu ei mene täysin ylös voi se tulla takaisin alas jaloille: jossain pompussa tai ihan vaan moottorin tai renkaitten tärinästä se voi läpän vastuksen takia napsahtaa takaisin ala-asentoon.

Jos yritän tuossa nykyisessä saada puhallusta jaloille JA tuulilasille yhtäaikaa jättämällä vivun puoliväliin tuo tärinä yleensä napauttaa sen täysin tuulilasille kohtuullisen nopeasti. Näkyy puuttuvan tuosta semmoinen väliasento. Tosin puhalluksen ollessa täysin jaloille tulee tuulilasillekin puhallusta. Liekö ihan normaalia?



-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990



Edited by - TimoV on 10/02/2007 12:52:18
Vastaa lainaten