Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 05.02.2007, 22:29
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:jos oletetaan että palkin sisähalkaisia on sama
Mittaa vielä, ettei tule yllätyksiä.

Lainaus:
quote:Onko parei ideoita?
Sovittaisin koko paketin (moottori, apulaitteet, vaihteisto + jakolaaatikko) kerralla Serieksen konehuoneeseen samalla kun etuakseli, ohjaus ja jäähdytin ovat paikallaan. Ohjausta kannattaa vielä käännellä tapista tappiin, ettei simpukan kääntövarsi ota kiinni koneeseen. Katso mihin vaihdekepit menevät. Samoin pakoputken ja kardaanien linjat sekä välys etuakseliin ja ohjaushilppeisiin. Kardaanien pituuksista ei kannata murehtia liikaa, ne saa kyllä säädettyä (tietty hiukan voi säätää jos toisen saisi käytettyä suoraan). Sitten koneen ja laatikon kiinnityskorvakkeet heppiin, paketti pois ja lopullinen korvien hitsaus. Korvat voi joutua rakentamaan kokonaan uudelleen, jos paketti asettuu eri kohtaan runkopalkkiin nähden (siis pystysuunnassa).

Lainaus:
quoteitäisikö jousia siirtää tuon heiton verran?
Minkä heiton?

Lainaus:
quote:Askarrutaa kanssa kun kiinteä pää on eri päissä kuin siirto osissa,Land r kilkkeet edestä päin linkku takana,Patrolissa edessä kumpaaa olisi parei käyttää?
LR parempi. Vain etukardaanin liikevara tarkistettava, että riittää.


T, Antti

Edited by - Ahosensetä on 05/02/2007 22:29:49
Vastaa lainaten