Viestiketju: radio
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.02.2007, 17:52
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei ymmärrä mitä järkee on laittaa edes mitään herätepiuhoja. Yksi piuha suoraan akulta alentimeen ja siihen radio kiinni. Radion kun haluu sammuttaa niin joko painaa virtanappia tai sitten sitä paneelin irroitusnäppäintä. Itse olen viskannut aina mäkeen nuo kaikenmoiset virta-avain viritykset. Yleensä ne on tehty vielä ihan päin persettä. Radio kadottaa kaikki asetukset sen myötä.

Vähän on pakko koska pinoeeri ei tajua sammuttaa vahvaria jos heräte on suoraan akulla ja zäp akku tyhjä tunnissa.

Lainaus:
quote:
nöörtin kanssa samaa mieltä ihan käytännön syistä. kuis mukavaa jotain näprätessä napsauttaa auton soitin päälle ja kuunnella ratioo siinä touhun ohessa. jos heräte virtalukon kautta täytys kääntää avaimesta virrat päälle ja sammutella sähkölaitteita esim. puhallin. ei o niin iso vaiva autoa pysäköidessä sammuttaa soitin...
Itse asiassa ACC asennolla ei tuu vasta kun mankalle ja tupakansytkärile virta (riippuu vähän autosta). Se ei oo sama asia kun virrat päällä. Joten ei tarvi sammutella mitään puhaltimia tai muitakaan. Näin ainakin bertassa ja missä tahansa muussa autossa missä on virtalukossa toi ACC asento.

Lainaus:
quote:
Minä en ymmärrä et miksi pitää hyvä toimiva 24v systeemi mennä muuttamaan tai muuten vain räpeltään omia 12v systeemejä sinne sekaan onhan nuo jänniteen alentimet keksitty ja 24v hehkut myös...

En suinkaan tarkota että pitäis raketaan 24v järj. tilalle 12v, vaan että elämä olis paljon helpompaa jos olis jo valmiiks 12v järjestelmä. Kyllähän noita 24V osiakin saa, mutta tuppaavat yleensä olemaan aikalailla kalliimpia kun 12v osat.

Vastaa lainaten