Dana30 kuskinpuoleisella murikalla löytyy Jeepin YJ,TJ,XJ,MJ,ZJ.
Noista YJ,XJ,MJ:ssä on reverse cut (high pinion) perä, TJ ja ZJ käyttää normaalia murikkaa. Reverse cuttia kehutaan kestävämmäksi.
YJ:n akseleissa on joku ihmeellinen alipaineirrotussysteemi (napalukon korvike) ja niitä haukutaan ongelmalliseks. Eli parhaimmat vaihtoehdot on XJ:n ja MJ:n Dana30:t eikä oo nykyään mikään amerikanihme löytää tollasta akselia Suomesta.
Noihin Danalaisiin on aika kattavasti tarjolla perävälityksiä.
(googleta R&P Dana 30 - rupee löytyyn) Reverse cutti perään saa esim. 4,56 välityksen joka passais yksiin 4wd Hiluxin taka-aksulan kanssa.
Muistutanpa vielä että toi IFS -> jäykkäakseli muutos vaatii sit AKE:n muutosluvan joka maksaa sen 340€ oli päätös sit kumpi vaan.
Jos siis mallisarjasta ei löydy jäykkäakselista versiota.
****************************