Lainaus:
quote:Vastausta edelleen innolla odottaen...
|
Ei mitään muistikuvaa mikä oli vialla, todennäköisesti topicissa jotain hämminkiä. Jossain vaiheessa oli ehkä turhan herkässä toi delete-nappi myyntipuolen ilmoitusten kanssa. Nykyään poistuu vain ne hätäisesti hutaistut (anonyymi)viestit ja muista tulee huomautus..
Lainaus:
quote:Onko palstan ylläpitäjät jotenkin vastuussa kuvista, mitä palstan käyttäjän hakee tänne?
|
Kuvat on palstan palvelimella ja palstan ylläpitäjät on vastuussa mitä pitävät palvelimellaan, vaikka tietenkään ylläpito ei voi olla perillä siitä mitä kaikkea palvelimelle käyttäjät laittavat. Tai ainakin ylläpito on velvollinen poistamaan kopiosuojatun materiaalin pyydettäessä? En tiedä, näin olen vaan asian ymmärtänyt.
Vähän moderointihommaan liittyen, mutta lähinnä tuohon palstan ylläpitoon liittyen (arvauksena), että varsinkin ilmaisessa palvelussa "vapaaehtoistyönä" on muutakin hommaa kuin selittää ja selvittää jokaikistä juttua mitä tekee, niin tällaisia väärinkäsityksiä sattuu. Ylläpidolla voi olla muitakin kiireitä (mulla ei niitä muita kiireitä ole, oon vaan laiska)
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet