Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 28.01.2007, 00:41
PikkuJii PikkuJii ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.11.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 32
Perusasetus

Ajelin samanlaisella D22 vm.-98 nisulla melkein 180 tkm, eikä ko. vikaa ilmennyt. Öljyt vaihdoin(vaihdatin) 7500-10000 km välein. suodattimena oli Nissanin alkuperäistä, M- ja TehoFiltteriä. Öljyinä täyssynteettiset 5W-40:t. Käyttölämpötilat vaihtelivat +30C -40C. Ja KinkyKaappi toimi moitteettomasti. Joten ilmeiseti kyseessä on mekaaninen vika eikä ominaisuus.

On muuten tuo öljynsuodatin melko pahassa paikassa, suoraa näköyhteyttä filtteriin ei oikein ole ja bonuksena kuuma turbo aivan filtterin vieressä käsiä lämmittämässä. Eka kertaa öljyjä vaihtaessa oli huumorintaju koetuksella. Lopulta piti irroittaa eturengas, kun nakkisormet eivät taipuneet riittävästi.

Vastaa lainaten