Niin, offia en oo vielä paljoakaan ajanu, maantiellä enemmänkin, perheen ykkönen kun vielä on. Mutta on tuo Toyota Suomessa luotettavammassa maineessa, toisaalta samanikäisiä pajeroita ei paljoa metsässä liiku. Toyotaan on (edelleenkin Suomessa) enemmän tarjolla bolt-on palikoita. Pajeron laatikkoa eikä kantta liiemmin kehuta, mutta "oikein" käytettynä täysin toimivia. Maalimalla missä autot on käyttäjille halvempia, ja rakentelu ns. sallitumpaa, niin jo rupeaa Pajejakin löytymään ja niihin kaikkia bolt-on osia kuin toyotaankin. Runnereissa dieseleitä sanovat laiskoiks, 2.5tdic pajerot, eihän ne nekään tykkejä oo... Hintahaitari taitaa noissa olla aikalailla samassa haarukassa, enkä usko että tarjonnassakaan loppuviimein suurta eroa. Varusteita taitaa pajessa olla vakiona enempi, elikkä matkustus mukavuutta...
Itellä on 440tkm ajettu NH- pajero, tosiaan enemmän maantiellä ajettu, eka auto jota en ole suunnitellukkaan vaihtavani....
******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + Aurora RT02 33x12,5-15 -
|