Viestiketju: African offroad-safari
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.01.2007, 12:53
iurista iurista ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 09.01.07
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Puistomaksut ovat tosiaan suuret, mutta ovatko, jos käyt siellä kerran eläessäsi? Onko hinta silloin enää yhtään mitään? Recidence-luokassa pääse halvemmalla Mutta pakkoko sitä tosiaan on koko aikaa maasai-marassa kököttää, missä muuten armeija pelasti viime viikolla nämä safarilla olijat, "turvallisilta puistoteiltä" Ihan oikeaa maastoakin löytyy, jos tuo ei riitä (taitaa useimmille riittää armeijankin mielestä). Riskinhallinta on kuitenkin mainitsemistasi syistä a ja o. Kukaan ei halua tuolla sairaalaan ihan välttämättä.

E-Afrikka on hieno paikka, se on ihan totta. Minä olen vain sellainen puskajussi, että mitä kauempana sivistyksestä olen, sitä tyytyväisempi on ukko. Työ kun on kaikkea muuta, ainakin toistaiseksi (sen kun vielä saisi muutetttua...)

Kysymykseesi vastaan perhesyyt, noin yhden asian mainitakseni. Muitakin on. Eräänlainen rakkaus maanosaa kohtaan varmasti yksi. Siellä huomaa pienuutensa, sekä puskassa vielä sen, että onnellisimmat ihmiset maailmassa elää hiton kaukana sivistyksestä.

------------------

mitään en oo ottanu!
Vastaa lainaten