EFIhän sulla oli? Ensimmäinen tarkastettava jos kipinää kerran tulee:
- tarkasta puolalta (-navalta) ECUlle menevä kierroslukupiuha. Jos ECU ei saa kierroslukutietoa, ei auto starttaa.
- Ilmamäärämittarin liitin. Onko kunnolla kiinni.
Seuraavaksi ECUn maadoitus (kaksi maadoituspiuhaa aika hankalassa paikassa - kuskin puolen kanteen ja lohkoon siihen alle. Rintapellin ja lohkon välissä.
Älä sitten sekoita niitä maapiuhoja jos ne irrotat. Toisen pitää käsittääkseni mennä lohkoon ja toisen kanteen.
Onko bensalinja ehjä ja paineistettu? Tai jäässä?
Jos ei nämä: liittyykö starttiongelma koneen lämpöön? Käynnistyy kylmänä, mut ei lämpimänä. Mittaa lämpöanturi yleismittarilla eri lämpötiloissa (vaikka kuumavesihanan alla). Vastusarvot löytyvät täältäkin joistain ketjuista. Söötsillä löytää.
-TimoV
"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990
Edited by - TimoV on 20/01/2007 17:49:55
|