Tavarantarkastajan raportti saapui eilen, sopivasti aikataulussaan.
Soitto alkuperäiselle maalarille, ja saimme sovittua asiat. Auto korjataa muualla, ja heille maksetaan asianmukainen korvaus tehdystä työstä.
Kaikkine kustannuksineen pysymme juuri ja juuri alle budjetoidun summan (maalauksen suhteen).
Moni kyseli jo niitä virheitä, seuraavanlaisia oli. Mainittakoon vielä että kaikista oli sovittu etukäteen.
Tekemättömät työt:
kaikkien (6kpl) ovien sisäpuolien ruosteet korjaamatta (poisto ja ruostesuojaus). Olisi lähtenyt helposti puhaltamalla/mekaanisesti.
kalustokorin peltisaumojen välissä (n. 6x170cm) ruostetta joka piti poistaa ja ruostesuojata. - tekemättä.
Ovien kaikki punaiset pinnat piti maalata punaiseksi - vain ja ainoastaan ulkokuori maalattu.
Virheet:
Eräissä pisteosissa jätetty maalin alle 60-luvun eristemassa.
Hytti punaisen hunnun peitossa, akselit sohaistu samalla sekä muu alusta.
Auto lähtennee ensiviikolla korjauksiin.
Sillävälin täytyy rakentaa asennusvalmiiksi asti ovien verhoilut.
Ovet sovitetaan maalarilla. Sen jälkeen täytyy asentaa verhoilut ja verhoilun päälle salvat ja lukot - jotta ovet pysyisi kiinni

.
Tänään kasailin puolet saranoista. Vie aikaa. 12 saranatappia laittamatta, jokaiseen menee 14 2,5mm kuulaa. Jee!
Niin, ja tehdäänhän tuosta 1+7hlö auto alkuperäisen 1+5 suunnitelman sijaan.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti