Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 17.01.2007, 20:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Nyt kyllä vähän ihmetyttää nuo puheet siitä että etuperä pamauttaa lukkoon jos on liian liukasta.. eihän tuon tyyppinen lockeri pitäisi mitenkään lukittua edes liukkaalla pinnalla jos kardaanilta ei tule vääntöä tasauspyörästölle.

Jos takavedolla ajelee niin kyllä on ainakin jenkkijannujen mukaan Jeepeissä olleet niin Detroitit, Lockrightit kuin Aussietkin huomaamattomia myös lumella/ jäällä ajettaessa. Ja kun tietää miten surkeilla lumikumeilla yleensä ajavat, niin luulisi ainakin niiden kanssa tuon pito- ongelman huomaavan. Nelivedolla kääntösäde sitten voikin muistuttaa kuorma- autoa jos yrittää veto päällä ajaa..

Itselläkin käynyt tuollainen mielessä Jeeppiin molempiin päihin (tosin Detroit Locker, minä en mitään lunchbox- lockeria todellakaan halua, sen verran kuullut huonoa niiden kestosta..), mutta etupään osalta taidan päätyä kytkettävään ihan siitä syystä, että haluan säilyttää jatkuvan nelivedon käyttömahdollisuuden talvikeleillä.

anonyyminä: Timo L

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten