Kyllä se 1520 sinne 410:n etuseen menee. Mulla ainakin oli mun sj416:ssa sekä edessä ja takana. Nehän pitäisi olla samat tasauspyörästöt(?).
Samurai jostain kohtaa vuodesta -91 ja siitä eteen päin taitaa olla eri etutasauspyörästö kun takana. Tästäkään ei mulla tarkkaa faktaa mutta mun -91 samuraissa erinlainen etu kuin taka tasauspyörästö.
Maasto käytössä kyllä hieman laajentaa ajolinjoja mutta tiellä voi tarvittaessa irroittaa vaikka navoista jos siltä tuntuu. Mun oma mutu oli noista shit-righteista maastossa että enenmän hyötyä kuin haittaa. Trialissa isoimmat haitat, safaroinnissa ja suunnistuksessa ei juurikaan haittaa. Suunnistuksessa ja pitkillä safareilla alkaa tehostamatonohjaus+lockright käymään voimille.
Lock-rightien kanssa kannataa suikkaan tehdä hidastakaveto. Tosin se modifikaatio on hieman epävarmuutta lisäävä.
imho
-sami-
|