Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 15.01.2007, 19:40
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Nostetaas tätä topiccia..
H1 mallia ei ilmeisesti saa suomeen kilpien väliin enää millään ihmeillä..

Alkoi kiinostamaan lähinnä tuo H2 malli "Uitettuna".

Onko päivitettyä tietoa kellään että mitä näihin vehkeisiin pitää tehdä muuta kuin vaihtaa kaikki valot/nopeuden rakjoitin että saa kilpiin suomessa.

miten esim. saksasta tuodessa rekisteröinti kuorma-autoksi vai onko tää H2 saksassa maasturi vai Kuormuri?

Kuorma-autosta ei ilmeisesti näissäkään tapauksissa mene veroa...?

Minä mistään tietämättömänä kyselen.

___________________________
RR 3.5 EFi V8 -89

-Offroad Kainuu-
Kaikkihan saa rekisteriin kun vaatimustenmukaisuuden saa osoitettua. H1:n kohdalla ihan sama homma kuin -05, -96 kesäkuun loppuun käyttöönotetut ja sitä vanhemman saat rekisteriin pikkuvaivalla (valojen vaihto yms. pientä varustelua), sen jälkeen rahalla (testit maksaa). Nopeudenrajoitin vaaditaan 10/01 uudempiin dieseleihin ja -05 eteenpäin myös bensamotilla varustettuihin. Lasit pitää vaihtaa 30.6.03 ja uudempiin e-hyväksytyiksi.

H2:een löytynee Saksasta jotain testipapereita jo muutamalla satasella, jos oikeasta narusta vetää. Mutta onpa eräillä mennyt 10 000-20 000 € kun ei ole saatu papereita mistään ja on jouduttu testaamaan kaikki.

Vaatimukset näkee täältä: http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/4EA8E.../C155MuuN2.pdf


_______________________________________________
Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15

Edited by - -MaTTi- on 15/01/2007 19:43:26
Vastaa lainaten