Lainaus:
quote:
Mielenkiintoinen juttu! Nimittäin aion tasan tarkkaan saada suuremmat renkulat Wagoneerini alle, kuin 33":set! Sellaisen dokumentin ja toimiston kaivan ihan mistä vaan jotta läpi menee.
Minulla on muuten rekkariotteeseen (-77 wagoneer custom) merkitty 31" 10,5/15 vaihtoehtoiseksi. Tavallisesti ei ilmeisesti näin ole.
jos edessa tahdot ajella nyt, niin takuulla yllatyt...
|
Tuo vaihtoehtomerkintä helpottaa 33" renkaiden leimaamista, jos merkintä on alkuperäinen eikä joskus myöhemmin muutoskatsastuksessa merkitty. Ei tarvii sit mitään "mallisarjarinnastuksia". Jokatapauksessa 33" ei pitäisi olla ongelma. Ei ainakaan mulla, eikä tutuilla ole ollut ongelmia tuon WD Chief malliin rinnastamisen kanssa, mut voihan joku konttori siihen tietysti puuttua.
Jos voit näyttää toteen, ettei akselistosi eroa Wide Track-malliin jarrujen, jousien, eikä laakerien osalta ..en ymmärrä rinnastamiseen estettä, eikä minulla ainakaan sitä ollut. Ja tarvittaessa voithan aina vaihtaa akselitkin leveämpiin, jollei muu auta. Sitten vain kaikki dokumentaatio mukaan ja asiallinen asenne hyvine perusteluineen, niin eiköhän se leima lohkea.
Mut tuohon 37" kokoon en lähde ottamaan kantaa, ei olisi ainakaan aiemmin onnistunut ...eikä paperit muualta maailmasta olis auttaneet. Ainoastaan jos olis just kyseisen auton Ruotsista tuonut, johon paperit olis ollu. Mut tilanne ja tulkinnat on toki voineet muuttua. Toivottavasti näin olis.