Näytä yksittäinen viesti
  #666  
Vanha 07.01.2007, 12:09
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Paine "ongelmat" muistui taas mieleen... Pitäis varmaan ottaa ja putsata toi öljynpaine anturi. Voi siittäkin johtua noi paine ongelmat.
Miten on jostain tullut semmonen muistikuva että tuo anturi pitäis olla tietyssä asennossa että se toimii oikein. Tyyliin noin 45 asteen kulmassa yläviistoon?
Omassa uazissa ainakin alkaa jyrkissä laskuissa vilkkumaan tuo öljynpaineen valo? sillon anturi on varmaan "pääalaspäin"?
Kävin katsomassa niin anturi on tasasellakin pikkusen "pääalaspäin".

-Offroad Ylä-Pirkanmaa-

-Kuvia tapahtumista-
Johtuisiko alamäessä syttyminen siitä että on hitusen liian vähän ölppää pohjassa? ainakin pätkälantikassa syttyy valo jo jarruttaessa jos on liian vähän ölppää koneessa.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten