Luulen, että itätuoteissa laatu vaihtelee siksi, että tehdään aina siitä mitä on saatavilla. Pellit tehdään välillä huippulaadusta ja välillä huonosta. Siitä johtuisi tuo ruostumisero eri yksilöissä.
Länsiautoissa laatu on sitä, että kaikki on saamaa laatua hyvää tai huonoa. Kuten uudehkojen fordien ruostuminen.
Vähän niin kuin teräketjuöljy suomessa. Kaveri oli aikoinaan kesähommissa paikanpäällä. Aina kun mokattiin öljyn lisäaineiden kanssa, siitä tuli teräketjuöljyä. Laatu oli sattumanvaraista. Mutta välillä tosi laadukasta.
Minne milläkin autolla pääsee on paljon kuskin asenteesta kiinni. Hyvänä esimerkkinä Rokki auto. Tiedän monta paikkaa mistä Jeepillä pääsen, mistä mun vaimo ei samalla Jeepillä pääsisi. Auton paino vaikuttaa menemiseen. Monessa paikassa keveydestä on hyötyä.
Jotta menoa voisi oikeasti verrata, pitäisi saman kuskin opetella ajamaan eri autoja ja sitten suorittaa testit. Luotettavimmat kommentit tulee erilaisia autoja oikeasti ajaneilta.
Just do it!
Edited by - jappe on 06/01/2007 12:06:38
|