joo onhan sillä ajeltu, ainakin "poistaa" voimansiirron välyksiä kivikossa/kannokossa ja antaa kuskille aikaa reakoida jos on "liian iso" kanto tai kivi edessä josta ei nouse yli.
tuntuisi myös säästävän kytkintä, vaikkei tuolla mun säädöllä (korkeahko tyhjäkäynti kun on syöttöä ruuvattu + kuluneet vivustot, ja öljymäärä) käyntilämmössä vaihepäällä paikallaan pysy.
ei siis tartte kierroksia niin paljon hankalassapaikassa, koska luistaa limpustakin.
toi mitsun kytkinpinta olimuuten aikalailla samankokoinen kuin hiiluksissa. mulla mallia joku hilun levy toi uus, vanha oli n.2cm pienempi halkaisijaltaan.
Lainaus:
quote:
quote:njyt en ymmärtänyt tota suoraan sopimista?
Sitä aattelin, että josko sais pultattua galantin vetolevyn + turbiinin + asetelman + kytkimen + laatikon johonkin moottoriin.
|
sen vetolevyn voi siis tehä omasta vauhtipyörästään.
Lainaus:
quote:
quote:Joo laitettiin sellainen kuppi lämpösovitteella siihen tulpaksi
Eikös siinä olis hyvä olla laakeri kannattelemassa akselia? Galantissahan on märkä neulalaakeri kannattelemassa.
|
joo mutta se laakeri on ns toisellapuolella (kytkinpuolella) linppua.
www.Offroadkainuu.com
www.hanakkatalo.fi
Lisäsimme verkkokauppaamme paljon uusia tuotteita, Tutustu.