Lainaus:
quote:Mulla taas just toisin päin, en täällä jaksa liikaa vittuilla tai uhota se on ihan pelleilyä. Juuri parin palstalaisen kanssa mietittiin mimmoinen ihminen oikeasti olet ja meni kyllä mun veikkaus vissiin aika okeeseen, mutta se siitä. Tietää ettei tarvii sun juttuihin vakavasti suhtautua. Meni jo yks tietokone pöytä paskaks kun vitutit niin paljon.Menee hermot vaan täällä välillä. Tosielämässä kyllä vittuilen ihan päin naamaa jos siihen on aihetta. Niinkun kaikki mut tuntevat tietävät.
|
Ei nettifoorumia kannata niin vakavasti ottaa.
Mun mielestä sun viesteissä on sitä vittuilua on ollut, ei niitä olis muuten poistettu. Palautetta saa antaa, mut sekin tarttis osata tehdä asiallisesti. Miten se voi olla, että muutamalla käyttäjällä on mun kanssa ongelmia, mutta suurimmalla osalla ei? Yleensä vielä näiden mielestään väärinkohdeltujen mielipide palstasta "ihan paska bullshitcom" ja silti paskanjauhannan siivoaminen palstalta on ihan perseestä. Kuitenkaan ei löydy mitään palautetta että mitä pitäis poistaa ja miksi, vaikka sitä jo pariin kertaan olen kysynytkin.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet