Suora lainaus Ex_inkkarin viestistä: "No onha näitä lahden seudulta olevia offareita joiden mielestä kännissä ajelu kuuluu harrastukseen."
Lainaus:
quote:Minun mielestä meidän muiden ei tarvitse alkaa arvailemaan perusteluja näiden kahden miehen väitteisiin, vaan itse laittavat näkyville perustelut tai poistavat kyseiset, toistaiseksi täysin perusteettomat viestinsä.
|
Kuten JiiPee jo sanoi, näitä perusteluja tai viestin poistamista odotellaan. Ainakaan mun mielestä kerhojen/henkilöiden välistä loanheittoa voi harrastaa jossain muualla, joten ei tästä sen enempää. (jos joku täällä sitä jatkaa, niin kyseiset viestit poistetaan)
Lainaus:
quote:Voi elämä. En sanonut että menkää ja rymytkää tie paskaksi vaan että siellä voi käydä vähemmän oikeilla maastureilla kokeilemassa paikkoja rikkomatta. Tuskin tiekään siitä hajoaa yhtään sen enempää mitä on nyt.
|
En yhtään epäile ettei tarkoitus olisi ollut hyvä, mutta kun suurelle joukolle tuollainen tienpätkä kerrotaan, niin kyllä se tie on äkkiä "paskana" kun 100 vähemmän oikeaa maasturia on siellä käynyt kokeilemassa.
-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet