Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 25.03.2004, 15:10
@peli @peli ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.03.04
Viestit: 2
Perusasetus

Suzukin muutoskatsastukset?


terve ja kiitos!
jo etukäteen totean että voin kuvitella jotta tätä aihetta on varmaan puitu noilla 48:lla sivulla jossain ja useastikin .mutta kertaus on opintojen äiti.
Sillöin kun aloittelin oman suzukin ( avo sj 400)purkamista tilanne (noin 1 v sitten) oli vähän ilmassa noitten muutosten suhteen. mutta te viisaat metsien miehet ja peräkammarienpojat antakaa minulle tämän hetkinen tilanne katsaus lyhykäisyydessään ettei kesää kohti menisi turha työ hukkaan.

1. sj 410 koriin vw 1,6 turbodiesel? ruotsissa sj 413 1,9 TD . riittääkö todistus siitä ja levyt eteen vai onko 410:n dieselöinti mahdotonta.413 kai sen saa

2.onko saatu katsastettua SPOLLI vai mikä v...ttu se on nimeltään. Siis jouset akseliston yläpuolle. mulla kun on jo korvake/peti jousille moiseen operaatioon tehtaalla perään hitsattu, tai asialla on taitava jälkiasentaja...

3. onko kokemuksia siitä 410 ja 413 jakolaatikon risteyttämisestä missä välitykset saadaan harvemmaksi. tampereella joku näkyy myyvän valmiita alennus rattaitakin. mikä lie kesto?

4. onko niitä korottavia kuorma-auton pierupusseja saatu katsastettua akselin keskelle?

5.saako niitä takaperän lukkoja jostain, siis niitä mitkä vängätään ulosoton kahvasta päälle. niitä taisi vaan jossain vaiheessa paukahdella. vai?

kiitos etukäteen ja jos tuo dieselöinti hommeli on jollain ollut ihan työn alla niin enemmän kuin auliisti otan paperihommiin liittyvää valmista tietoa ettei tartte päätä turhaan hakata konttorin seinään.

palkkioksi tietoja vastaan lupaan ostaa heinähäkillisen suki-suki tavaraa (Kts. osto-osasto)

PS. helevetin hyvä voorumi,



there's never time enough to do all the nothing what you want...

Edited by - @peli on 25/03/2004 15:16:29

Vastaa lainaten