joo, etukorotuspalikat jouisen ja akselin välissä on aivan mahtavat, tässä mun kokemuksia siitä...
ei sieltä edestä ihan varsinaisesti mitään aivan rikki mene, akseli ei vaan oikein tunnu pysyvän paikallaan, 50mm korokepalat edessä aiheuttaa sen että joka mettäreissun jälkeen akseli on hiukan siirtynyt ja ratti sojottaa aina eri suuntaan, eikä käänny kunnolla kuin toiseen suuntaan. kerran kuukaudessa huomaa että risteyksen jälkeen se ratti on erisuuntaan vinossa kuin ennen risteystä --> edestakaisin liikkuva ohjausvarsi liikuttaakin vain sitä akselia edestakaisin, tästä pääsee eroon kiristämällä ne u-pultit, siis kerran kuussa

ja niitä pulttejakin saa olla varalle, vanhat tuppaa katkeilemaan kun vähän maastossa poikkeat.
joskus maantiellä ajaessa etupää lähtee semmoseen Death wobbleeen, rupee vemputtaan edestakaisin koko autoa, seuraukset nimensä mukaisia, ei lopu ennenkuin saa auton pysähtyyn.
akselin kiertyminen on kanssa pienoinen ongelma, ei ehkä tasamaalla, mutta heti kun on asfalttia pehmeämpi ajoalusta tai siis ei se ole edes ongelma jos köyttää itsensä kunnolla kiinni ja ei edes yritä nähdä ylos autosta, jokuverran pomppimista luvassa.
alkuperäisillä ohjauhiluilla tosta korotetusta etupäästä tulee muutenkin aika levoton, niin se vielä auttaa kun siellä on ne löystyneet u pultit tommosten palikoiden kanssa.
Note! This message was posted anonymously!