Viestiketju: beadlock kehät
Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 29.12.2006, 21:50
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Itellä kokemuksia X-valmistajan kehistä...38,5" vuoti kehän ja vanteen välistä..pikku tiukkaus ja kehä alko taipumaan huolestuttavasti sisäänpäin...oli mitä materiaalia hyvänsä niin millin puolentoista lisäys ainevahvuuteen olis tehny hyvää...niin ja kiristys toteutettiin momenttiavaimella tasaseen eikä noin suunnileen ranne momentilla...

Tästä väittämästä tein seuraavan johtopäätöksen...
-Olisko tosta millin/puolentoista ainevahvuuden lisäyksestä tullut lisäpaino ollut liikaa suhteessa kiristettävyyteen...
Mielestäni ei olis ollut...puhutaanhan abaut joistain sadoista grammoista

- - - - - - - - - - - - -
#perillepääsy ei ole itsetarkoitus vaan matkanteko#
SLCK Member #51
kayttaja"at"offipalsta.com
cruiser60"at"luukku.com
www.slck.net
Eihän niitä kumeja oo suunniteltu tiivistettävän sisäpinnasta niinku kaikki tietää.

Itte kopasin sormella piruuttani Irokin sisäpintaa niin hoksasin heti ettei ihan pikku momentilla saa pitävää jos pelkkää rautaa meinaa käyttää tiivistysaineena....

Suosiolla ajatelin vetää sikaliimasiivun eristeeksi.


____________________________________
- eskimo

OffRoad Kainuu, SLCK #110
Vastaa lainaten