Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.12.2006, 20:24
haapala:n Avatar
haapala haapala ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 29.11.05
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Ei jumalauta mihin tää palsta on mennyt!?! Mitä sitten jos joku haluaa ajella luvallisella tiellä? Jos ajaa maasturilla niin ei voi ajella missä huvittaa??? Mitä se kenellekkään kuuluu? Onko kaikki täällä oikeasti non jeesuksia vai mikä salaliitto tää on?

Taas menee offareiden maine. Mikä vitun maine? Selittäkää joku palstan jumaloista mullekkin tämä kyseinen maine.

Muistakaa nytten että ihmiset jotka asuu kerrostalossa ja korjaa autoja niin olkaa kiltisti ettei mene meidän maine.

Miettikää nyt aikuiset ihmiset ihan oikeasti tätä teidän asennetta. Ei kellään tellä jumaloillakaan mitään enkelin mainetta tarvii olla ja mä ainakin oon ihan oma itteni maasturini kanssa vaikka teillä menis kuinka teidän turhan tärkeä maineenne! Aina tätä samaa paskaa mitä saa tehdä ja mitä ei. Eihän se kellekkään kuulu mitä muut tekee jos haluaa täällä palstalla kertoa niin ei oo pakko lukea niiden jotka ei kestä laittomuuksia.

Nytten takaisin asiaan, tottakai tiellä saa ajaa ja se ei kuulu kellekkään urpolle. En ole ite menossa ajelemaan mutta jos olisin aloittamassa harrastusta niin voisin mennä ihan hyvin kokeilemaan ja harjoittelemaan.

Tää on taas vaan mun mielipide.
Vastaa lainaten