Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 29.12.2006, 17:08
KingKong KingKong ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

ennenhän ei ollut kuin diesel ja polttoöljy joka on värjättyä.
alkoi vaan nykymoottoreiden puhtausvaatimukset, eritoten pumppusuutin ja common rail, olla sitä luokkaa ettei polttoöljyn laatu riittänyt sen sisältämän rikin yms. takia. sen tähden eriyttivät tupaöljyn ja konelöpön kun lämmityskattilaan kelpaa hieman karkeampikin tavara.

polttoöljy taitaa nykyään olla dieseliä vastaavaa ainoastaan värjättynä ja jos olen käsittänyt oikein lämmitysöljyn rikkipitoisuus on noussut joten en suosittele edes vanhaan setoriin...

eräälle urakoitsijalle toimittivat lämmitysöljyä konelöpön sijasta.
kulutti syöttöpumpun väljäksi ja sen tähden ilmeisesti muuttui ajoitus.
nakutus katkaisi venttiilin joka halkaisi männän joka halkaisi lohkon... summasummarum en ainakaan omaani laittais...

-liika on aina liikaa ja sopivasti on liian vähän...-

-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi...-

-tatsuni mun ratsuni ja nissani on kissani...-
Vastaa lainaten