Viestiketju: Kevään ohjelma
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.12.2006, 16:23
Harald Harald ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.05.06
Perusasetus

Joo. Kuten Jukka jo mainitsikin, niin mulla varmaan jossain maalis-/huhtikuun paikkeilla alkaa semmonen kiva pieni harkkatyö (jota dippatyöksikin on kutsuttu). Ennen sitä tiedossa on osa-aikaista duunia sekä loppujen kurssien niputtamista. Sanoisin, että huhtikuun paikkeille meininki on suht rentoa, koska kursseja ei oo paljoa (2-3/periodi). Työt sitten toki luo oman taakkansa. Siihen sitten vielä punttikset päälle niin meikäläisen viikko-ohjelma onkin pääpiirteissään vuoden alkupuolelle hahmoteltu. Mitään kiinteitä aikatauluja ei ole, joten tarpeen mukaan varmaan kullekin viikonpäivälle kykenee venymään bändireeneihin. Sitten on vielä tietty muutto saman katon alle naaraan kans, joka on tod. näk. edessä tässä alkuvuodesta ja joka luo varmasti oman hämminkinsä, tosin lyhytkestoisen sellaisen.

Että semmosta. Ja vielä voisin yhdistää tähän toivomuslistaa ja tavoitteita bändin suhteen keväälle:
1) Ne nauhoitukset! Aluksi niin, että saisi kuvan nykymeiningistä. Että kukin kykenis kehittämään omaa ilmaisuaan. Ja seuraavaksi kenties jopa demon väsääminen (tähän tosin tarvitaan sitten varmaan huomattavasti lisää mikkejä ja muuta matskua).
2) Keikka, perkele! Mun mielestä matskua on tällä hetkellä reenissä sen verran mukavasti, että alle tunnin mittainen setti ei olisi mikään mahdottomuus. Tähän tosin tarvitaan sitten näytemateriaalia (ks. kohta 1) --> nauhoitukset).
3) Aika perus, eli lisää materiaalia vaan reeniin. Sitähän onkin jo mukavasti varastossa. Mun mielestä sietää olla suht tyytyväinen nykytilanteeseen, että ollaan saatu mukava nippu jo biisejä reeniin. Verratkaapa vaikka tilanteeseen vuosi sitten (ei yhtään nykyistä biisiä)

Semmosta asiaa oli takkuturpaisella päänsä aukojalla.

O se ny perkele!