Näytä yksittäinen viesti
  #40  
Vanha 28.12.2006, 20:51
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Vika korjattu. Naftapumpun ajotus oli muuttunut 3000tkm aikana karvan verran aikaselle, johtuuko sisäänajetusta jakopää remmistä vai mistä?
Käytin jakopään koppaa hiukka raollaan ja kaikki näytti ehjältä.

Lukitsin kampiakselin paikalleen oikeeseen kohtaan jolloin pumpun lukitus reikään pitäs mennä 9,5mm poranterä, mutta sinne meni vain 8,5mm poranterä just.
Jahas peli selvä että ajotus karvan pielessä, ei muutaku ruuvit auki ja kääntämään pyörää oikeeseen kohtaan. nyt menee 9,5nen terä nihkeästi pumpulle kun kampiakseli on lukittu omavalmisteisella tappi sydeemillä kohilleen.
Nyt ei kone savuta yhtään sinistä, kylmäkalina pieneni puolella, vetoja tuntu tulevan ala kierroksille lisää, huippukierroksilla musta lisäänty, että pitää pyöräyttää lisäämääni syöttöä pikkusen takas.

Silti korvakuulolla voisi sanoa että 4 pytyn suutin voisi kusta hiukka, se pitää erinlaista ääntä kuin muut 3 suutinta. Että testaukseen nuo menevät nyt lähiaikoina kuitenkin varmuudeksi.

Että kiitti hyvistä vinkeistä..


Timo..

Isojen poikien leluja. mitä muuta mies vielä tarvitsee?
http://img176.imageshack.us/my.php?image=lelu6ul2.jpg
Vastaa lainaten