Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 27.12.2006, 19:26
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Jos kyse tosiaan on nelivedolla ajamisesta, niin suurempi rengaskoko pahentaa hiukan asiaa, muttei muuta perusongelmaa (keskitasauspyörästön puutetta) miksikään.

Murrosta ei kannata ajaa rikki, silloin yleensä menee muutakin, esim. olkatapin laakerit, vetarinpää, tms. eikä kuula itsekään siitä parane. Jos vaurio sattuu vielä vauhdissa, niin ohjaamossa saatetaan nähdä joitakin voimisteluliikkeitä

Hommaa suosilla oikeankokoinen varapyörä, leveydellä ei ole väliä, mutta oikea halkaisija. Silloin voit ajaa millä vedolla vaan, vaikka varapyörä olisi alla.


T,Antti
Vastaa lainaten