Onhan noissa vinsseissä aika paljon eroja kun ne aukaisee. Esim. TML EW8500 moottorissa ovat hiilet kiinni metallikehikossa ja hiilistä lähtee jokaisesta 2 johtoa, sitten vielä nämä johdot ovat hiilisillassa kiinni pistehitsillä. Suurin ongelma moottorien kestävyydessä on yleensä se että kun aletaan tosissaan vinssaamaan ja moottori lämpenee niin hiilen johdot ja niiden lähiympäristö pettävät kuumuuden vuoksi, siksi olis hyvä että hiilet olisivat kiinni metallissa ei muovissa ja hiilissä tulisi olla kunnolliset piuhat.Ja vaihteiston rattaista sen verran että ainakaan kuvien perusteella esim. ABT:ssä ne näyttäisi olevan karkaisemattomat koskas ovat kirkkaat ja aika karkean näköiset viimeistelyltään. Mutta tämän kaikenhan las-c jo tietenkin tiesi koska on offailua harrastanut jo lähes parikymmentä vuotta ja ajanut kisojakin ties kuinka monta. Niin ja tiedon määräähän tietysti lisää sekin että on ollut töissä Ramseyn maahantuojalla...
life begins at 36"
Edited by - TML on 27/12/2006 10:40:10
|