Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.12.2006, 20:16
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos todellaki olet sitä mieltä että meitä pitäisi kiduttaa jotta jälleen sinun sanojesi mukaan olisimme ns. puhtaita kristittyjä. niin sinähän se silloin väkisin käännytät!
Väitätkö olevasi viisaampi kuin USA:n kymmenet oikeusoppineet, jotka ovat säätäneet ko. lait? Kysehän ei siis ole käännyttämisestä, vaan fyysisellä painostuksella saadaan kiikkiin terroristeja ja saatananpalvojia, jotka turmelisivat tai johtaisivat kuolemaan satoja tai tuhansia ihmisiä!
Lainaus:
quote:
itse kuulun vielä kirkkoon mutta jos jumala ja jeesus on kuten sinä et totisesti tule siihen uskoon itse haluamaan! Kai tiedät että lapsen kidutus on laissa kielletty. se pieni piiskan isku pyllylle siis. niinkuin tuossa aijemmin lausuit!
Jokainen oikea kristitty kylläkin tietää, että Raamatun mukaan lapsen kurittaminen (poikaa täytyy kurittaa kepillä, tyttöä vitsalla) on nimenomaan sallittua, kun se tehdään rakastaen eikä vihassa. Tämän lakimme kieltää, ja näin ollen joka ikinen kerta ja aina kun tästä asiasta olen puhunut, olen aina painottanut, että kristitty noudattaa tätäkin lakia, vaikka se onkin Raamatun mukaan väärä laki.
Lainaus:
quote:
Itse en harrastele rituaaleja, minkään laisia, enkä kuulu mihinkään ryhmään enkä siis "coveniin"! kukaan ei ketään pakota ryhmiin tai tanssimaan ilkosillaan!
Toisin sanoen, myönnät että tällaisia tapahtuu siis kuitenkin muissa "coveneissa".
Lainaus:
quote:
Olet ikäloppu perverssi, hyi! Toivon totisesti ettet enää saa yhtään lasta käsiisi. Toivon totisesti että vanhemmat suojelevat lapsiaan sinunkaltaisiltasi! Tuo on rumaa ja laitonta jos todella olet kuvannut alastomia nuoria! Sinua voisi ihan suoraan syyttää pedofiliasta. keräät siihen kauheuteen liittyvää materiaalia, alastomia nuoria lapsia siis! YÖK!
Toisin sanoen sinun mielestäsi esimerkiksi lääkärit, jotka hoitavat alaikäisiä, ovat pedofiileja perverssejä. Kaipa sentään luit, mistä ko. kuvausasiassa oli kyse? Siinähän vanhemmat olivat nimenomaisesti pyytäneet asian tutkimista, ja kuvia otettiin vain huolestuneiden vanhempien katsottavaksi, ei todellakaan kenenkään pedofiilin mieliksi! Vai väitätkö ko. alaikäisen tytön vanhempiakin pedofiileiksi? Vain erittäin kieroutuneeseen, sairaaseen mieleen voi tulla ajatuksia, joita sinä esität. Eli jos jotakuta on tässä syytä epäillä pedofiliasta, se olet kylläkin sinä.
Lainaus:
quote:
Jos olet oikeasti tavannut wicca henkilön, tiedät että se ei ole niin kuin sinä sanot. vaan on myös olemassa henkilöitä jotka ikävä kyllä käyttää noituutta huonolla tavalla, ns. mustaa magiaakin kun on olemassa. se ei liity millään tavalla wiccaan. oleppa sinäkin kiltisti ja hommaa itsellesi kunnon työ. vaikka vapaa palo kunta hommat. tai jotain muuta mistä oikeasti on sinulle hyötyä. niinkuin kristin uskossa on olemassa saatanaan uskovia ja sitä palvovia ja jeesuksen nimeen vannovia, on myös ns. valkoisia noitia, ja mustia noitia. ymmärsitkö?
Hyvä, että olet edes jossakin asiassa samaa mieltä. Sitähän minäkin olen koko ajan sanonut, että wiccat palvovat saatanaa (ehkä tahattomasti) harjoittaessaan noituutta. Sinun pitäisi vain tajuta se tosiseikka, että kaikki wiccat ovat käytännössä juuri niitä "mustia noitia", vaikkeivät sitä ehkä itse ymmärtäisikään, koska KAIKKI magia ja noituus ovat aina Saatanasta.
Lainaus:
quote:
Niinkauan kuin et vahingoita tee niinkuin tahdot, sillä kaikki tulee palaamaan sinulle kolminkertaisena!!!!
Toisin sanoen, sinua odottaa uskomustesi mukaan kolminkertainen nimittely pedofiiliksi, koska nimittelit muita siten.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/
Vastaa lainaten