Lainausta erään rallimiehen ohjeistuksista:
"Jännitteen ollessa lähellä nollaa seos on laihempi ja mitä suurempi jännite, sitä rikkaammalla seos on. Tyhjäkäynnillä ja osakaasulla jännitteen olisi suositeltavaa olla alle 0.3 volttia, kun taas paras teho tulee jännitteen ollessa 0.8 volttia, tähän tulisi pyrkiä täyskaasulla."
Seokset säädetään sitten suuttimia vaihtamalla niin että ensin haetaan oikeat arvot ja suuttimet ykköskurkulle, kiihdytys 2000RPM alkaen haluttuun kierroslukuun asti. Sitten haetaan oikeat arvot ja suuttimet kakkoskurkulle samalla tapaa kiihdyttäen mutta tällä kertaa kaasu pohjassa.
Jonkinlainen suuntaa antava taulukko:
<pre id=code>
Pääsuutin | Ilmasuutin
Alle 0.7V koko alueella + +
4500rpm asti alle 0.7V lopuksi yli 0.7V = +
4500rpm asti yli 0.7V lopuksi alle 0.7V + =
Koko alueella 0.9V tai yli - -
+ suutin isommaks; - suutin pienemmäks; = ei muutoksia
</pre id=code>
<center>*****************************
VAZ 2121
VAZ-Crawler
SORONÓ Off-Road Team #1
Mansen Maasturi Club</center>