Viestiketju
:
M toyota corolla ke-20
Näytä yksittäinen viesti
#
3
21.12.2006, 15:41
Rytari
Legenda
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
hintaa en ole osannut meinata mitään, se on ton meikäläisen hallituksen auto tällähaavaa, ja se haluaa vaan kuulla tarjouksia
vitut ku uimaan...
...sitähän minäkin että paskapuhetta.
Rytari
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Rytari
Etsi kaikki Rytari:n viestit