Noissa ulospäin levittävissä on ongelmana juuri leveys, jos meinaa kisaa ajaa muualla kun suomessa, niin paljoo yli kaksmetriä leveyttä ei sais autolla olla. Noi aikaisemmat versiot levyjarruprojekteista mitä ollaan tutkittu, on kymmenen senttiä levemmällä kuin mitä haluttiin ja alunperinkin tarkoitus oli tehdä kapea akseli sisäänpäin levittävällä 15" vanteella ja 6x 5,5" jako. Jarruletkut sopii suoraan volvon jarruputkiin, kaksi etuakselilla per pyörä ja yksi takana, ei tarvita erillisiä paineventtiileitä ja alkuperäinen pääjarrusylkky säilyy. Rengaspaineiden säätö sisältä onnistuu myös. Hintaa sorvataan vielä, koska puristimien ja levyjen toimittajat laskee hintaa noille isommille sarjoille. Alustavia hintoja on jo suunnilleen ja näyttää varmasti kilpailukykyiseltä, kannattaa soittaa jos tarvetta on...
|