En malta olla kommentoimatta:
Vanteiden hyväksyntä ei taida olla poliisin hommia. Ei riitä valtuudet eikä osaaminen. Tieliikenteen ja siinä käytettävän kaluston valvonta sen sijaan on.
Luultavasti noi täytyy testauttaa jossain VTT:n tapaisessa laitoksessa. En vaan tiedä mitä vaatimuksia vastaan ne pitäisi testata. STRO on pohjoismaissa se, joka päättää rengas- ja vannenormit, mutta eihän siinä kirjassa ole mitään beadlock-vanteista. Ehkä homman pitää mennä sitä kautta, että ensin STRO käsittelee asian ja määrittelee vaatimukset, jotka sitten testataan eri valmistajien vanteille. Tai sitten käsittelystä tulee heti hylätty, joka on aina helpoin ratkaisu kun on kyse pienen porukan marginaaliasiasta.
Veikkaan, että noita ei nopeasti tai järjellisillä kustannuksilla saa katulaillisiksi, mutta tämä on ihan puhdasta mutua.
T, Antti
|