Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 13.12.2006, 13:27
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mut mitenkäs on tuon kaasarin paineistus homman kanssa jos kaasarin laittaa koteloon joka on tiivis niin tarviiko kaasaria silloin muuttaa ja voihan sen remmiahtimen laittaa vaik koneen sivuun ja siitä putket kaasuttimeen olenko kovin väärässä?
Ahdin pitää asentaa moottorin sivuun siten, että saa järkättyä hihnavedon kampiaselin päästä ahtimelle. Alkuperäinen idea oli johtaa ilma putsarin kautta ahtimelle ja sieltä alkuperäisen kaasuttimen kautta moottoriin. Jos kaasutin ei toimi painepuolella niin sitten täytyy joko siirtää vakiokaasari imupuolelle tai hankkia painepuolella toimiva kaasari. Moottoriin tulee joka tapauksessa elektroninen sytytysjärjestelmä, eli virranjakaja lentää lepikkoon. Sytytyksen ohjausboksi vaatii triggeripyörän ja anturin kampiakselin päähän. Tähän systeemiin saa myös ruiskun ohjauksen, eli kaasuttimen voisi kokonaan korvata ruiskulla.

Tarkoitus on kuitenkin aluksi testata miten tuollainen remmiahdin toimii offikäytössä. Eli kovin suuria muutoksia ei aluksi viitsisi tehdä.

Eli onko kukaan koskaan koittanut toimiiko suikan vakiokaasari ahtimen painepuolella ???


Liikkuva jääkaappi rules....
Vastaa lainaten