Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.12.2006, 14:27
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Perusasetus

Jotenkin kuulostais paremmalle ottaa suojat pois niin saisivat tuoretta rasvaa. Joku laakereista paremmin ymmärtävä vois ottaa kantaa kanssa.

Niin se nailoni. Mee tiskille ja sano, että "nailonitankoo" pääset varaston puolelta katsomaan sopivaa. Mulla on muistaakseni 50mm tankoa. Mittaa kumista. Saahan se olla vähän paksumpaakin. Mutta hintavaa kamaa kun on niin ei kannata kauheasti ahnehtia. Ehkä kannattaa ensin soittaa ja kysyä pätkimisen hintaa. On sen verta ..ttumaista ainetta katkaista kotikonstein, että siitä voi vähän maksaakin. Tietty jos on sorviin tarpeeksi pitkä katkaisuterä ja se tanko mahtuu pakasta läpi niin sitten ei ongelmia. Itse sahailin sirkkelillä negatiivisella terällä, meni joten kuten. Tavallinen positiivinen terä puree tankoon kiinni.

Sisälle ei tarvi mitään holkkia. Anna sen alkuperäisen holkin olla siellä kumin sisällä niin on hyvä. Melkein tällä tiedolla laittaisin ne kumit tangon yläpuolelle. Mulla ne on rungon ja tangon välissä. Kori on sen verta ohuempaa, että tanko tekee kunnon ryskeessä lommon korin tukiputkiin. Vai meniköhän se holkki rungon läpi? Sit pitäis soveltaa.

--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--
Kuvia matkan varrelta
Vastaa lainaten