kauniit ja rohkeet alko TADAAA!!!!! x)katselin vaan miten jotkut ihmiset ottavat olemattomuuksiin kantaa voin kertoa että meillä on naurettu aika lailla näille tosikoille jotka itse eka ruikuttaa kun nyybit on riesana ja sitten toisessa topikissa jos jollain tulee sana harkkaa niin sanotaan toista puolustellaan ja tässähän lukee selvällä suomenkielellä EI ITKETÄ TOPIKKI!!!!!!
enmä oikeesti mihikä palstalta oo lähdössä!!!!!! täältä saa yleensä parhaimmat naurut mutta pakko välillä ravistaa porukkaa jotta tulis vähän johonkin parannuksia enkä akseleista mitään herneitä nenuun oo ottanu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja kun tossa joku sano että herkkiä ovatten niinkin voi olla mutta riippuu missä asiassa ja oon sen verran mielen vikainen että sanon kyllä jos on asiaa en pidättele sitä sisälläni ja ruikuta selän takana .
mutta kuvia ja turhia molotuksia en palstalle enää laita ja tosiaan niitä ei varmaan kukaan kaipaakkaan
jos/kun ylläpito joskus sais aikaseks parannuksia viihtyisämmän palstan ylläpitoon niin sitten voi taas katsella uusia tuulia mutta SEN TIEDÄN ETTÄ MONELTA JÄÄ LAITTAMATTA TÄNNE HYVIÄ KUVIA PLUS TARINOITA.
palsta on mennyt monen kaverinikin mielestä vuodessa paljon huonompaan suuntaan mutta yrittäkää nyt saada palsta sellaiseksi että siellä olijat tuntevat kaikki toisensa ja ei vittuile joka topikkiin jotain sen asiansa voi ilmaista asiallisestikkin! kun nyyminä päästellä jotain huutoja tuolla sivussa ja se rekistöröitymis pakko ja vuosimaksu karsii paljon paskaa sen nyt sanoo maalais järki mikä on kyllästetty virtsalla niin kuin joku mainitsi x))))))) ja vuosimaksun varmasti maksaa ne ketkä tosissaan tykkää olla offroad yhteisössä.
kun niillä ketä harrastaa ei varmasti ole muutaman euron vuosimaksusta kiinni vaan se vaiva on isompi eli karsii tosiaan turhaa pois paljon!!!!! luulis vihdoin yllä pidonkin sen ymmärtävän.
ja osto/myynti palsta on loistava mutta vois lisätä vielä siihen lahjoitetaan osion ja vaikka nyymimyynti palstan =)
eikä sillä tosiaan oo mitään merkitystä mihin aikaan täällä kirjoittelee ei vaikuta minun kommentteihin millään VITUN TAVALLA!!!!!!
kaasupohjassa kiertelemättä niin että kuljettajasta tulee matkustaja
ei se kaadu vähän kallistelee vaan
---4x4 Team NoRtH----
PAKKOLIIKE.COM x)
|