Nyt kun tuo warn trophy siirtyy vai miten sen sanoisi...himokselle. Niin merrasmäen kilpailu järjestetään tänä vuonna Maasturistien voimin. Kilpailun nimeksi otettaneen se vanha eli "Finland Trophy 24h" ja kilpailun ajankohta on se perinteinen eli lokakuun toinen viikonloppu. Kilpailussa on luokat vain autoille ei siis mönkijöille eikä kuormureille. Kilpailun johtajaksi on valittu Jukka Kyröläinen (se pitkä, partanen ja ajaa lava-lantikalla), reittimestariksi on valittu Tuomas Vitikainen ja Roope on luvannut toimia jelppinä eli radoista on varmasti odotettavissa parhaat mitä Suomessa on nähty pitkiin aikoihin. Ottaen huomion myöskin uudet ajoalueet. Rastien todennus tapahtuu valokuvaamalla ja tuloslaskennan vetoon on valittu eläkeläinen.
Koska Maasturistit järjestävät nuo kisat ensinmäistä kertaa itse niin apujoukkoja tarvittaisiin. Asiantuntevaa ja vastuullista porukkaa tarvittaisiin ainakin toimistoon, lähtö - ja maalialueelle, katsastukseen. yms nuo toimenkuvat varmaan selviävät parhaiten lähiaikojen kuluessa. Koska Maasturit aloittavat järjestelyt sattuneesta syystä miinusmerkkisellä budjetilla niin talkooväelle ei voi hirveitä luvata. Itse olen lupautunut ruokapalkalla töihin. Ainakin mitä itse olen ollut yhteydessä Maasturisteihin niin uskallan väittää, että pitkästä aikaa yhteishenki on hyvä ja kaikki puhaltavat sen puolesta, että kunnon kilpailut saataisiin järjestettyä, tuollaisessa organisaatiossa on mielellään mukana yhtenä pyöränä. Merrasmäen alue on kuitenkin sijainniltaan ja vaihtelevuudellaan varmasti paras Suomessa niin siitä tulisi pitää kiinni, kun nuita ajoalueita ei pilvin pimein ole.
Eli jos kynnelle kykenevää talkooporukkaa löytyy lokakuun toisena viikonloppuna niin rohkeasti vaan ilmo tänne jutun jatkoksi.