Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.12.2006, 11:01
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

"ei lukuoikeuksia ilman kirjautumista" on varmasti huonoin tapa tehdä foorumi.

Mutta niin, mä nyt vielä painottaisin samaa asiaa, eli älkää kaikki vastatko anonyymien "huuteluihin"

Mun mielestä täällä on anonyymien aiheuttamat kaaokset suunnilleen poistuneet, nyt voiskin kaikki rekisteröityneet ja pidempäänkin kirjoittaneet hieman tarkkailla omia viestejään.
Tekniikkapuolelle tulee jatkuvasti noita "en tiedä mutta" ja "luulen tietäväni". Saa toki perustellusti arvioida, mutta arvaamisesta ei ole mitään hyötyä?
"hyvähyvä", "hieno topic" "" "hauska" "kiinnostais kans" jne. viestit ovat joskus ihan paikoillaan, mutta rajansa kaikella.
Off-topic, eli kirjoitetaan asiaa joka on ohi topicin alkuperäisen aiheen. Kyllä niitä uusia topicceja tänne mahtuu, tai jatkaa siitä missä siitä aiheesta on viimeksi puhuttu.
Olkaa myös kärsivällisiä, tunnissa tai päivässä tai kahdessa ei välttämättä kukaan vastaa tärkeäänkään kysymykseen, joillakin (muilla) voi olla tärkeämpääkin tekemistä kuin tuijottamalla palstaa.
Myynti-ilmoituksissa höpöttely, ihan turhaa..
Älä jätä quoten sisälle kuvia, jotka ovat jo topicissa!

Tommoset asiat nyt tuli mieleen, millä tämä foorumin sais toimimaan paremmin, ei noita voi pitää minään ehdottomina sääntöinä, joiden perusteella poistetaan taas n+1 viestiä, vaan sellaisina juttuina kun vois miettiä ennen kuin painaa tuota "Submit Reply" nappia.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että pitäis olla kootut säännöt, niin niitä olisi helppo kaikkien sitten noudattaa..

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet

Edited by - baxxter on 09/12/2006 11:19:36
Vastaa lainaten