Jos laakeroinnilla viitataan kolmen ja viiden runkolaakerin eroa ei sekään pidä paikkaansa, viisi runkolaakeria tuli huomattavasti myöhemmin. Vasta 1980 tuli viisi runkolaakeria.
Eroja on ainakin (moottorissa yleensä):
B-suffiksista (1962) jakajan puslassa muutos
C-suffix (myöhään 1962) erityyppinen termostaatti
D-suffix (1963) termostaatti, öljysuodin muuttui lyhyeen
F-suffix (1965) Öljytikkuun muutos
G-suffix (1965 kesä) Jakajan akselissa muutos
H-suffix (1966) etukannessa muutokset koskien vesipumppua
Enpä jaksa noita kirjoitella. Täältä lisää:
http://www.lrfaq.org/Series/FAQ.S.Ch...uffix.IIA.html
Mutta mitäs siinä sitten tulikaan, ajoituksen merkki siirtyi. Ja kaikkea pientä.
Linkistä lisää.
Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti