Kymmenestä kohtaa mulla ainakin on kori kiinni. Eihän se mikään paha homma ole koria irrottaa. Suosittelen ottaan korin rungolta irti jos vaan löytyy kunnon tilat missä auto voi olla purettuna osiin pitemmän aikaa. Saa meinaan paljon paremmin ja siistimmin korjattua ruosteet, kun voi kunnolla hiekka puhaltaa rungon ja kopan irrallaan, on meinaan hiekkapuhallus helvetin vaikeeta kun koppa on kiinni rungossa, koitin vähän puhaltaa runkoo ja koria mutta oli pakko perittää ja alkaa vaan rälläkän teräsharjalla jynssään ruosteita ja vanhoja massoja pois korista ja rungosta.
Piti alkuun ottaa kanssa koppa rungolta pois mutta tulin siihen tulokseen että antaa olla toistaseks, talli kun on niin pieni että siellä ei sitten mitään mahdu tekeen jos bjn runko ja koppa on sisällä.
Kannattaa myös olla tarkkana kun hitsailee koppaa ettei hitsaukset vedä koria kieroon. Tuntu aika helposti vetelevän koria kun noita helmapalkkeja hitsasin, ovia joutu hetken tosissaan sovitteleen jotta ne istuivat nätisti koppaan ja pelasivat kunnolla. Välillä kannattaa sovitella ovia sun muita osia koriin kiinni että miten osat istuvat ja toimivat, niin ei joudu aukoon hitsauksia. Sama pätee tietty kaikkiin rungon korjauksiin. Ja korin ja rungon sopivuus toisiinsa kannattaa tarkistaa aina hitsausten lomassa, mikään ei vituta niin paljon kun huomaa juuri hitsattu/maalattu kori ja runko eivät sovi toisiinsa.
|