Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.12.2006, 20:51
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

mä kyllä ymmärrän niitä jotka ehdottavat sitä d60:n laittoa, mutta se vaatisi silloin sitä 14bolt akselinkin laittoa, eli jos lasketaan n1600-1700 € akselit, niihin kuljetuskulut päälle, jarrut, vanteet ja renkaat, luultavasti kardaaneille tarvii tehdä jotain, ohjaus muuttaa crossoveriksi niin huh huh, johan on halpaa niin että naurattaa, ja jotta kaiken tän voi tehdä tarvii ostaa vielä joku käyttöpeli että pääsee töissä käymään, tuntuu pahalta summalta euroja, kai teidän porhojen on hyvä semmosia laitella vaikka kuinka oliskin pitkässä juoksussa halvempaa, mutta mä olen ainakin varautunut harrastamaan mukavaa harrastustani juuri niillä varoilla mitä mulla on, muuten siitä hommasta voi aika äkkiä ns. mennä maku pois. mulla ainoana toiveena olis nyt saada nelari toimiin että yleensä pääsee liikkuun sitte kun lumi taas laskee maahan täällä suomen synkimmässä kunnassa jossa teiden aurauksesta voidaan joka talvi uneksia, ja mielummin saada se semmoseen kuntoon että vois luottaa siihen ja välillä vähä harrastaakkin

pikkuvikoja ...
Vastaa lainaten